21 Ocak 2014 Salı

DAMA PASTA

           Şu an bilgisayarın başına geçip sizlerle bu kadar tarifi paylaşıyor olmak o kadar ilginç geliyor ki ...Pasta yapmakla ilgili fazla geçmişi olmayan birisi için bilmişlik taslıyor olmak ve ben...Gerçekten çok ilginç.Hala kendime inanamıyorum.
           Hele bilgisayar denen icatı o kadar eleştirip şimdi de başından kalmamak herkesi şaşırttığı gibi en çok da beni şaşırtıyor.

Malzemeler
1 adet sade pandispanya keki
1 adet kakaolu pandispanya keki

Kreması için
2 bardak süt
2 kaşık un
Bitter çikolata
Çikolatalı kremşanti

damalı pasta1 Damalı Pasta Tarifi

Yapılışı
  • Pandispanya kekleri önce bir çorba kase yardımı ile sivri uçlu bir bıçakla yuvarlak şekilde şekildeki gibi kesilir.
  • Sonra büyük boy bir tabak yardımıyla yine şekildeki gibi daha büyük bir halka çıkarılır.
  • halkalar bir kakaolu bir sade olcak şekilde iç içe geçirilir
  • Sonra süt ve un karıştırılarak muhallebi kıvamına gelene kadar pişirilir
  • Sonra içine bitter çikolata katılıp güzelce karıştırılır
  • Krema soğuduktan sonra içine kremşanti ve yarım bardak süt koyularak iyice mixser ile çırpılır
  • İç içe geçirdiğimiz pandispanyanın üzerine hazırlanan krema sürülür
  • Sonra kakaolu pandispanyanın üzerine sade pandispanya gelecek şekilde diğer iç içe geçmiş pandispanya koyulur
  • Üzerine geri kalan pandispanya sürülür
  • Pastayı kendi istediğiniz gibi ya da benim gibi üzerine damla çikolata ve kakao serperek süsleyebilirsiniz.
  • Pastayı ben iki katlı yaptım.İsterseniz siz dört katlı yapabilirsiniz
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder